نظرات رسيده‌

 

 مطلب شماره‌ي   64  

     تحريم مردمي، توقيف دولتي

 

چهارشنبه 23 اسفند1385 ساعت: 8:39

1. نويسنده‌:  شيدا

 

سلام دوستان گرامي. خسته نباشيد.
بدينوسيله به اطلاع تمامي مدافعان حقوق بشر ميرساند که "منصور تيفوري"، نويسنده و مترجم سرشناس آثار فلسفي و اجتماعي، عضو کانون نويسندگان کرد و عضو کانون روزنامه نگاران ايران، اهل سقز، بيش از يک هفته است که توسط نيروهاي امنيتي ستاد خبري اطلاعات سنندج بازداشت و تحت بازجوييهاي شديدي قرارگرفته است. تاکنون دليل بازداشت نامبرده حتي با مراجعت خانواده‌ي وي به ستاد خبري، از طرف مقامات امنيتي ابراز نشده و نامبرده در بيخبري مطلق و در سکوت رسانه‌ها و پشت درهاي بسته تحت فشار بازجويي و ماندن در تک سلولي قرار گرفته است.
از شما عزيزان تقاضامندم که اين خبر را به تمامي رسانه‌ها و نهادهاي دفاع از حقوق بشر ارسال فرماييد و در وبلاگ خويش نيز آنرا درج نماييد. لطفا براي پيگيري حقوقي اين نقض حقوق بشر در کردستان و براي آزادي منصور تيفوري تمام تلاش خود را به انجام برسانيد.
با سپاس
يکي از بستگان خانوادگي نامبرده

 

 

چهارشنبه 23 اسفند1385 ساعت: 18:43

2. نويسنده‌:  کاک شار

 

be hemu sheweyek le geltananim. Be hiway serkewtin, azadi û demorasi. Kakshar Oremar/ Rojnamenûs

 

 

چهارشنبه 15 فروردين1386 ساعت: 9:16

3. نويسنده‌:  هدايتی

 

سلام بر دوست هم زبان و انديشمند جناب آقای ايرانپور
نوروزتان پيروز
گرچه از نزديک نديدمتان، اما نوشته هيتان را مي خوانم و از آن بهره مي برم. از خداوند مي خواهم شما و امثال شما در حقگويي و اطلاع رساني و نقادي پيشتر از پيش موفق باشيد.

 

 

پنجشنبه 2 فروردين1386 ساعت: 21:32

4. نويسنده‌:  صلاح الدين خديو

 

نه وروزی دێرين و سه ری ساڵی تازه‌ی کورديتان پيرۆزبايی ليده‌که‌م و هيوادارم ساڵی تازه سالێکی پڕ له تێکۆشان و پڕ له گه‌رانه وه بو نيشتمان بۆ هه‌مووان بێت.

 

 

شنبه 4 فروردين1386 ساعت: 12:52

5. نويسنده‌:  صلاح‌الدين چلبياني

 

نه وروز و سالي تازه تان پيروز بايي ليده که م و هيواي ساخي و سه رکه وتن تان بو ده خوازم .. سباس بو حه ول و ماندووبوو نه کانت .. به راستي وتار و وه رگيرانه کانت زور زور به‌رز و به که‌لک و نرخن ... سه‌رکه وتوو بي و به هيواي ديدار و گه رانه وه تان.

 

 

پنجشنبه 9 فروردين1386 ساعت: 20:8

6. نويسنده‌:  ديالوگ

 

سلاو.. جه ژني نه وروزتان پيروز بيت.. خوشحال ده بم ئه گه ر سه ردانيکي ئه م ويبلاگه ش بکه ن...

 

 

پنجشنبه 16 فروردين1386 ساعت: 16:9

7. نويسنده‌:  کريم

 

با سلام خدمت سرور ارجمند آقاي ايرانپور
با توجه به نوشته هاي قبلي شما در مورد پيام کردستان وتحولاتي که در آن نشريه روي داد و برداشتي که از ادبيات جناب عالي در مورد دين دارم، بايد بگويم که‌ (شما هم چون)  اشخاصي که در دوره‌ی دوم پيام کردستان قلم مي‌زدند، بسيار ناشيانه (فکر مي‌کنی) يعني مي توان گفت که‌ شما هم همان ادبيات تندروها و متعجران [...] را ارائه مي دادي. اميدوارم که به دمکراسي در همه شريط پايبند باشي.

 

 

پنجشنبه 16 فروردين1386 ساعت: 17:56

8. نويسنده‌:  ناصر ايرانپور

 

کاک کريم ارجمند،
سپاس از ابراز لطفتان.
ولي ای کاش توضيح بيشتري در مورد ادبيات به‌ قول خودتان آن تندروها و متحجران مي‌داديد تا بيشتر متوجه‌ اشتباه‌ خود مي‌شدم. به هر حال من به‌ مثابه‌ي اومانيست احترام بی‌پايان براي همه‌ي انسانها دارم و آنها را از صافي دين و مذهب و اعتقاد سياسي نمي‌گذرانم. آنچه‌ که‌ من با آن با قاطعيت (که‌ با خشونت همسان نيست) مخالفم تحميل آنها به‌ مردم است که‌ تصور مي‌کنم شما هم با من موافق باشيد.
به‌ هر حال از راهنمائيهايتان ممنونم و همچنان مشتاق سمع انتقادات شما هستم.
سال خوبي را برايتان آرزو مي‌کنم.

 

 

يکشنبه 19 فروردين1386 ساعت: 10:7

9. نويسنده‌:  نه دير

 

مثل هميشه دقيق و متين و باشخصيت مي نويسيد. موفق باشيد.

 

 

شنبه 25 فروردين1386 ساعت: 17:14

10. نويسنده‌:  ميوان

 

بري به ريز سلاو. ماندوو نه بن . من له ميژه خوينه ري وتاره کاني جه نابتم و خوشحالم به قه له مي جوان و به پيزتان. هه ر بژين و وبلاگي جه نابتانم له سه ر وبلاگي خوم لينک کردووه و که لکي پيويستم لي وه رگرتوون/

 

 

 

11. نويسنده‌: 

 

 

 

 

 

12. نويسنده‌: